Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království – Natalie Chramostová
Natalie Chramostová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Analysis of Marketing Activities in the Mikroregion Království
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in the microregion Království. Its aim is to propose the recommendations based on the results of the analysis, which would improve the current state of marketing activities of microregion Královstí and help its development. The thesis is divided into two parts theoretic part and practical part, and the special focus is aimed on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chramostová, Natalie. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li