Marketingová komunikace společnosti Redbull Česká republika, s. r. o. – Nhat Nguyen Thanh
Nhat Nguyen Thanh
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Redbull Česká republika, s. r. o.
Marketing communication of Red Bull Czech republic, Inc.
Anotácia:
Bakalářská práce je vypracována na téma "Marketingová komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. V první části práce se nacházejí základní definice a informace týkající se marketingové komunikace. Následně na to byla vypracována praktická část, která byla částečně vypracována ve spolupráci se společností Red Bull. Práce byla zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci, kde v současné …viacAbstract:
This bachelor thesis is about Marketing communication of Red Bull Czech Republic, Inc. In the first part there are basic definitions and information about marketing communication. Following chapter contains a practical part, which is connected to Red Bull. New trends in marketing communication are the primary focus of this thesis, specifically social networks and their utilization in marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nguyen Thanh, Nhat. Marketingová komunikace společnosti Redbull Česká republika, s. r. o.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko