RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky – Pavel Králíček
Pavel Králíček
Bakalářská práce
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
RFM analysis of an e-commerce store selling men's accesories
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on a RFM analysis and its usage in relationship marketing in the online world. It puts RFM analysis in the context of a marketing mix and also the historical development of marketing conceptions. The goal of this thesis is the construction of an RFM model and its application on e-mail communication with the customers of the e-commerce store. This thesis describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Eliška Kubátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50980
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková