Pavel Králíček

Bachelor's thesis

RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky

RFM analysis of an e-commerce store selling men's accesories
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM …viac
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on a RFM analysis and its usage in relationship marketing in the online world. It puts RFM analysis in the context of a marketing mix and also the historical development of marketing conceptions. The goal of this thesis is the construction of an RFM model and its application on e-mail communication with the customers of the e-commerce store. This thesis describes the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Eliška Kubátová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50980