Eva Kvasničáková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s.

Draft of Marketing Strategies of the Fight Club
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie spolku Fight Club. Jde o neziskovou společnost zaměřenou na výuku karate a poskytování fitness lekcí. Na základě výsledků SWOT analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a dotazníkového šetření bude navržena inovace současné strategie. Výsledkem SWOT analýzy je poloofenzivní strategie. V klubu převažují slabé stránky -- zejména …více
Abstract:
The target of this thesis is to evaluate current marketing strategy of the Fight Club association. It is a non-profit organization focused on providing karate and fitness classes. Upgrade of the current strategy will be based on the results of SWOT analysis, Porter's competition model and the questionnaire. The result of SWOT analysis is WO strategy. The main weaknesses is the poor financial situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Stanislav Tripes

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47798