E-marketing jako nástroj komunikačního mixu – Ivana Frydryšková
Ivana Frydryšková
Bakalářská práce
E-marketing jako nástroj komunikačního mixu
E-marketing as a Tool of Communication Mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu podniku. E-marketing je použit jako nástroj pro ovlivnění zákazníků na sociální síti Facebook. Zákazníkům jsou sdělovány informace o produktech a službách firmy. Pro zvýšení počtu zákazníků je použita soutěž o ceny. V první části bakalářské práce jsou vydefinovány základní pojmy. Vysvětluje, co znamená e-marketing, e-business, e-commerce, internetový …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of current state of the company. E-marketing is used as a tool for influencing customers on the social network Facebook. Customers are informed about products and services of the company. A competition for prizes is used to increase the number of customers. The first section of the bachelor thesis defines basic terms, e.g. e-marketing, e-business, e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Anna Oplatková
- Oponent: Petr Kolčář
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Monopolistická konkurence v ČR
Tetiana Shekhaltsova -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Jakub Ryneš -
Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení
Petra Belásová -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar