Specifika přístupu k firemním zákazníkům na trhu telekomunikací – Anastasia Butakova
Anastasia Butakova
Diplomová práce
Specifika přístupu k firemním zákazníkům na trhu telekomunikací
Specifics of serving corporate customers in telecommunications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování firemních zákazníků na trhu telekomunikací a poskytuje celkový přehled o tom, jak firmy nakupují telekomunikační služby. Práce je rozdělena na tři části. První část je věnována specifikům B2B marketingu, druhá přibližuje obor telekomunikací a stručně popisuje český telekomunikační trh. V poslední části jsou představeny a zanalyzovány výsledky provedeného …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of corporate customers buying behaviour in the telecommunications industry and provides an overview of how companies purchase telecommunications services. The thesis is divided into three parts. The first part is dedicated to the specifics of B2B marketing, the second part introduces the telecommunications industry and briefly describes the Czech telecommunications market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Martina Balcarová -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova -
Marketing služeb - telekomunikační operátor BT
Simona Menyhérthová -
Social media marketing českých mobilních operátorů
Barbora Samková