Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Bc. Renata Chaloupská
Bc. Renata Chaloupská
Bakalářská práce
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Progress and efficiency of advertising campaign from the point of psychological view
Anotace:
Bakalářská práce „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ se v teoretické části nejprve zaměřuje na vymezení pojmu „reklama“ a na historii reklamy. Je popsáno rozdělení typů reklamní komunikace, V práci jsou také uvedeny základní pojmy z oblasti psychologie reklamy a také popisuje tvorbu účinné reklamy a následné zjišťování účinnosti reklamního sdělení.V praktické části je práce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva