Digitální marketing na webu a sociálních sítích – Bc. Tereza Pánková
Bc. Tereza Pánková
Master's thesis
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Digital marketing on the web and social networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá digitálním marketingem na webu a sociálních sítích spolu s umístěním značky na trhu, a budování pozice na trhu vzhledem ke konkurenci. Teoretická část definuje internetové a digitální nástroje sloužící k propagaci značky. Dále je tato část zaměřena na popis a působení současných sociálních sítí jako jsou: Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube. Poslední dílčí část klade důraz …moreAbstract:
This dissertation considers digital marketing on the Internet and social media, together with establishing a brand on the market and making it stronger than its competitors. The theoretical part defines the online and digital tools used for brand promotion. This section also focuses on the description and functioning of social media such as Instagram, Facebook, LinkedIn and YouTube. A smaller final …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Digitální marketing na webu a sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gnu40c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights