Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje – Bc. Karolína SVOREŇOVÁ
Bc. Karolína SVOREŇOVÁ
Master's thesis
Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje
Analysis of selected aspects supporting inclusive education at primary schools of Moravian-Silesian Region
Abstract:
V současné době se do popředí zájmů dostává společné vzdělávání, tedy vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s žáky intaktními. S tímto faktem se pojí nutnost připravenosti škol, které se na vzdělávání žáků podílí. Má diplomová práce je zaměřena na společné vzdělávání žáků v rámci základních škol hlavního proudu. V první kapitole se zaměřuji na inkluzivní vzdělávání, vymezení pojmů integrace …moreAbstract:
Currently, it is the education of pupils with special educational needs with intact pupils, i.e. common education, which is at the forefront. This fact is connected with the necessity of preparedness of the schools participating in pupils schooling. My diploma thesis is focused on the collective education of pupils in mainstream primary schools. In the first chapter I deal with inclusive education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOREŇOVÁ, Karolína. \textit{Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/gogos0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOREŇOVÁ, Karolína. Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA