Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje – Bc. Karolína SVOREŇOVÁ
Bc. Karolína SVOREŇOVÁ
Master's thesis
Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje
Analysis of selected aspects supporting inclusive education at primary schools of Moravian-Silesian Region
Anotácia:
V současné době se do popředí zájmů dostává společné vzdělávání, tedy vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s žáky intaktními. S tímto faktem se pojí nutnost připravenosti škol, které se na vzdělávání žáků podílí. Má diplomová práce je zaměřena na společné vzdělávání žáků v rámci základních škol hlavního proudu. V první kapitole se zaměřuji na inkluzivní vzdělávání, vymezení pojmů integrace …viacAbstract:
Currently, it is the education of pupils with special educational needs with intact pupils, i.e. common education, which is at the forefront. This fact is connected with the necessity of preparedness of the schools participating in pupils schooling. My diploma thesis is focused on the collective education of pupils in mainstream primary schools. In the first chapter I deal with inclusive education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOREŇOVÁ, Karolína. \textit{Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gogos0/.
Jak správně citovat práci
SVOREŇOVÁ, Karolína. Analýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA