Bc. Lenka Tausigová

Diplomová práce

Využití nástrojů IMK při řízení malé firmy

Using Tools of IMC in Managing Small Enterpreneuring
Anotace:
Práce se věnuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace při řízení malého podniku. V první části práce je popsán smysl a důležitost malých a středních podniků pro ekonomiku ČR. Pozornost je věnována také podstatě marketingu MSP a jeho odlišení od marketingu velkých společností. Teoretická část dále vymezuje specifika integrované marketingové komunikace a charakterizuje její jednotlivé …více
Abstract:
The thesis is about Using tools of integrated marketing communication in managing small entrepreneuring. There is described meaning why SME’s are considered as a strong part of Czech economics. Specifics of SME’s marketing in comparison to large companies can be found in first part of the thesis as well as foundation of marketing communication theory. Practical part of the thesis examines real family …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní