Využití nástrojů IMK při řízení malé firmy – Bc. Lenka Tausigová
Bc. Lenka Tausigová
Diplomová práce
Využití nástrojů IMK při řízení malé firmy
Using Tools of IMC in Managing Small Enterpreneuring
Anotace:
Práce se věnuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace při řízení malého podniku. V první části práce je popsán smysl a důležitost malých a středních podniků pro ekonomiku ČR. Pozornost je věnována také podstatě marketingu MSP a jeho odlišení od marketingu velkých společností. Teoretická část dále vymezuje specifika integrované marketingové komunikace a charakterizuje její jednotlivé …víceAbstract:
The thesis is about Using tools of integrated marketing communication in managing small entrepreneuring. There is described meaning why SME’s are considered as a strong part of Czech economics. Specifics of SME’s marketing in comparison to large companies can be found in first part of the thesis as well as foundation of marketing communication theory. Practical part of the thesis examines real family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n6u9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková