Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Jana Kuruštová
Bc. Jana Kuruštová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Online Marketing Communication of the Selected Non-profit Organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané neziskové organizace analyzovány z pohledu obsahového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected non-profit organization and to create proposals for its improvement. The theoretical part will deal whit the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nyuk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Sociální management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová