,

Habilitační práce

Matematické modelování požadavků trhu na produkt v rámci koncepce analytického hierarchického procesu

Mathematical Modelling of Market Product Requirements within the Framework of the Analytic Hierarchy Process
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na modelování toho, v jaké míře zákazník či širší trh preferují různé produktové charakteristiky. Důležitost tématu spočívá v tom, že odhadnuté preference lze vložit do jednoho z rozhodovacích modelů, které existují v teorii vícekriteriálního rozhodování a jež simulují při znalosti preferencí, jak se rozhodují různé subjekty, a spočítat, pro jakou produktovou variantu by …více
Abstract:
The presented text focuses on modelling of the extent to which the customer or broader market prefer diverse product characteristics. The significance of the topic lies in the fact that the estimated preferences can be inserted in one of the decision-making models, which exist in the theory of multicriteria decision-making and which simulate a subject’s decision-making process if its preferences are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta