Matematické modelování požadavků trhu na produkt v rámci koncepce analytického hierarchického procesu –
,
Habilitační práce
Matematické modelování požadavků trhu na produkt v rámci koncepce analytického hierarchického procesu
Mathematical Modelling of Market Product Requirements within the Framework of the Analytic Hierarchy Process
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na modelování toho, v jaké míře zákazník či širší trh preferují různé produktové charakteristiky. Důležitost tématu spočívá v tom, že odhadnuté preference lze vložit do jednoho z rozhodovacích modelů, které existují v teorii vícekriteriálního rozhodování a jež simulují při znalosti preferencí, jak se rozhodují různé subjekty, a spočítat, pro jakou produktovou variantu by …víceAbstract:
The presented text focuses on modelling of the extent to which the customer or broader market prefer diverse product characteristics. The significance of the topic lies in the fact that the estimated preferences can be inserted in one of the decision-making models, which exist in the theory of multicriteria decision-making and which simulate a subject’s decision-making process if its preferences are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaHabilitační řízení:
nedefinovano
Práce na příbuzné téma
-
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
A selecting of a suitable CHARTIS EUROPE S.A. product by using multi criteria decision making
Nikola Jirousková -
Product design portálu na vyhledávání služeb
Petr Kulhánek -
Product Design webového portálu pro hledání práce pro důchodce
Tomáš Mrázek -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
Martin Kukla -
Výběr optimálního produktu životního pojištění pro vybraného klienta
Aneta KULASOVÁ -
Komparace produktů rizikového životního pojištění a výběr optimálního produktu
Daniela Hasoňová