Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé – David Zorvan
David Zorvan
Bachelor's thesis
Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé
The analysis of online marketing communication tools of Hamé brand
Abstract:
Práce se zabývá problémem firmy Hamé, která má problém s rozšířením své značky v online prostoru. Zřídila e-shop, o kterém zákazníci neví, na profilu Facebooku se moc lidí nevyjadřuje a kanál YouTube je zapomenut kompletně. Chce proto lépe využívat marketingové online nástroje za účelem lepší komunikace se zákazníky, rozšíření pově-domí o značce, získání nových zákazníků a také zvýšení tržeb. Zanalyzoval …moreAbstract:
This thesis is focused on a problem of Hamé company, which has a problem with sprea-ding its name on the internet. Hamé set up an e-shop, but costumers dont know about its existence, there are not many people on Facebook profile and YouTube channel is com-pletely forgotten. The company wishes to use the online marketing tools in a better way to improve communication with consumers, work on brandbuilding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZORVAN, David. \textit{Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gp6e2d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zorvan, David. Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška