Jarmila NAŇÁKOVÁ

Bakalářská práce

Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy

Reading literacy, reader's attitudes and habits of elementary school pupils
Anotace:
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with problems of reading literacy and reader's attitudes of schoolchildren at the second level of elementary school. In the theoretical part we have a closer look at differences between reading as an activity and reading for literary pleasure, we describe readers? habits and attitudes, and how the readers acquire these. Next, we deal with an international research of reading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor: 19705

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAŇÁKOVÁ, Jarmila. Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika