Strategická doporučení Sdružení CEPAC-Morava – Iveta Zmeškalová
Iveta Zmeškalová
Bakalářská práce
Strategická doporučení Sdružení CEPAC-Morava
Strategic Recommendations for the CEPAC-Morava Association
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je aplikace výsledků dvou strategických analýz (SWOT analýza a BCG analýza) do strategického doporučení Sdružení CEPAC-Morava. Práce se věnuje také popisu společnosti, důvod vzniku a charakteristik jednotlivých období až po současnost, ze kterého se při sestavování analýz vychází.Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the application of the results of two strategic analyses (SWOT analysis and BCG analysis) on the CEPAC-Morava association. This thesis is focused on the description of the company, the reasons for establishing the company and its development from the beginning through particular periods to nowadays.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Iveta. Strategická doporučení Sdružení CEPAC-Morava . Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů
Název
Vložil
Vloženo
Práva