Marketingové aktivity společnosti Uber – Martina Koutníková
Martina Koutníková
Diplomová práce
Marketingové aktivity společnosti Uber
Marketing Activities of Uber
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sdílenou ekonomiku a podrobně se věnuje jednomu z jejích hlavních představitelů - společnosti Uber. Na příkladu této společnosti jsou představeny možnosti, které sdílená ekonomika dává, ale také ukázány problémy, které s sebou přináší. Diplomová práce je rozdělena do logicky navazujících kapitol. Teoretická část vymezuje základní pojmy, se kterými se následně pracuje …víceAbstract:
This Master´s Thesis focuses on the sharing economy and more importantly, on one of the main pioneers of this phenomenon, which is Uber. Uber is presented as a typical example when describing possibilities and problems connected with the sharing economy. The thesis is divided into two main parts - the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with theoretical terms that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Zdeněk Lenoch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68639
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová