Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse – Eliška LAZECKÁ
Eliška LAZECKÁ
Bakalářská práce
Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse
Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse
Abstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to analyse the persuasion and manipulation strategies used in the online advertising discourse, a highly relevant topic in today's consumer society, which is constantly digitally exposed. Using a qualitative method of analysis, this study applies Aristotelian rhetoric, Critical Discourse Analysis, and Rapport Management Theory to the corpus of selected online …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza použití strategií přesvědčování a manipulace v diskurzu online reklamy, což je aktuální problém dnešní konzumní společnosti, která je neustále vystavována digitálním podnětům. Za pomoci kvalitativního výzkumu aplikuje tato studie Aristotelovu rétoriku, kritickou analýzu diskurzu a teorii řízení vztahů na korpus tvořený vybranými reklamními kampaněmi. Výzkum odhaluje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAZECKÁ, Eliška. Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Daniela Víchová -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková