Eliška LAZECKÁ

Bakalářská práce

Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse

Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse
Abstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to analyse the persuasion and manipulation strategies used in the online advertising discourse, a highly relevant topic in today's consumer society, which is constantly digitally exposed. Using a qualitative method of analysis, this study applies Aristotelian rhetoric, Critical Discourse Analysis, and Rapport Management Theory to the corpus of selected online …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza použití strategií přesvědčování a manipulace v diskurzu online reklamy, což je aktuální problém dnešní konzumní společnosti, která je neustále vystavována digitálním podnětům. Za pomoci kvalitativního výzkumu aplikuje tato studie Aristotelovu rétoriku, kritickou analýzu diskurzu a teorii řízení vztahů na korpus tvořený vybranými reklamními kampaněmi. Výzkum odhaluje …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAZECKÁ, Eliška. Strategies of persuasion and manipulation in online advertising discourse. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta