Roman Shul
Bachelor's thesis
Optimalizace PPC kampaně
Optimalization of PPC campaign
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu …viacAbstract:
The thesis deals with analysis of online marketing, especially PPC advertising. The AdWords system, a platform from Google on which PPC campaigns function on, is described here. The structure and the principle of how these advertisements work are explained in the theoretical part. In the practical part we look into the company McRAI s.r.o., that uses this system for their promotion. Targets, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: Radim Čermák
- Oponent: Jaromír Veber
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Zvyšování efektivity prodeje a optimalizace nákladů v rámci internetového obchodu
Jakub Chojka -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček