Analýza atributů výrobku na trhu džusů – Michaela Šubová
Michaela Šubová
Diplomová práce
Analýza atributů výrobku na trhu džusů
Product Attributes Analysis on the Juice Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou atributů výrobku u vybraných značek pomerančových džusů, které jsou k dostání na českém trhu. Cílem práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí atributy výrobku a jak jsou s nimi spokojeni u vybraných značek. Dílčím cílem je zjistit, co rozhoduje při nákupu džusů a následně srovnat jednotlivé značky z pohledu kvality a obalu. Byly porovnávány tyto značky: Relax, Hello …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of product attributes for selected brands of orange juice, which are available on the Czech market. The aim is to find out how customers perceive attributes of the product and how are they satisfied with selected brands of orange juice. Partial aim is to find out what decisions when buying juices and then compare the various brands in terms of quality and packaging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Petr Prešnajder
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Vliv značky a ceny na hodnocení senzorické kvality džusů
Klára Applová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová