Michaela Šubová

Diplomová práce

Analýza atributů výrobku na trhu džusů

Product Attributes Analysis on the Juice Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou atributů výrobku u vybraných značek pomerančových džusů, které jsou k dostání na českém trhu. Cílem práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí atributy výrobku a jak jsou s nimi spokojeni u vybraných značek. Dílčím cílem je zjistit, co rozhoduje při nákupu džusů a následně srovnat jednotlivé značky z pohledu kvality a obalu. Byly porovnávány tyto značky: Relax, Hello …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of product attributes for selected brands of orange juice, which are available on the Czech market. The aim is to find out how customers perceive attributes of the product and how are they satisfied with selected brands of orange juice. Partial aim is to find out what decisions when buying juices and then compare the various brands in terms of quality and packaging …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Petr Prešnajder

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod