Dita Škopánová
Bachelor's thesis
Komerční obsahy v pořadech České televize
Commercial Contents in the Czech television
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve vysílání České televize z hlediska respektu k existující legislativě a stavovským předpisům tak či onak regulujícím zveřejňování marketingových obsahů v médiích veřejné služby. V úvodní části je shrnuta jednak silná motivace ekonomických subjektů k uplatňování různých marketingových komunikací ve sdělovacích prostředcích a zejména …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication in the broadcast of Czech Television in terms of respect to the existing legislation and the regulations of the state, regulating the disclosure of marketing content in the public service media. The introductory part summarizes the strong motivation of economic subjects to apply various marketing communications in the media and especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ktzls/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar