Komerční obsahy v pořadech České televize – Dita Škopánová
Dita Škopánová
Bachelor's thesis
Komerční obsahy v pořadech České televize
Commercial Contents in the Czech television
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve vysílání České televize z hlediska respektu k existující legislativě a stavovským předpisům tak či onak regulujícím zveřejňování marketingových obsahů v médiích veřejné služby. V úvodní části je shrnuta jednak silná motivace ekonomických subjektů k uplatňování různých marketingových komunikací ve sdělovacích prostředcích a zejména …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication in the broadcast of Czech Television in terms of respect to the existing legislation and the regulations of the state, regulating the disclosure of marketing content in the public service media. The introductory part summarizes the strong motivation of economic subjects to apply various marketing communications in the media and especially …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ktzls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar