"Propagace a mediální kampaň Armády ČR" – Bc. Stanislav STEBILA
Bc. Stanislav STEBILA
Bakalářská práce
"Propagace a mediální kampaň Armády ČR"
"Promotion and media campaign of the Czech army"
Anotace:
Oblast propagace a komunikace s civilní veřejností má své zastánce i odpůrce. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou záležitost je to spíše nedůvěra velitelů v positivní výsledky a jejich obava před určitými potížemi, které mohou, vzhledem k přísným omezením například v oblasti ochrany utajovaných informací, vzniknout. V teoretické části se budu věnovat vztahům a způsobům komunikaci v podmínkách Armády …víceAbstract:
The area of army promotion and communication with civilian population has both supporters and opponents. The army publicity is a new matter and commanders do not believe entirely in its positive results in view of possible restrictions concerning e.g. classified information prevention. In a theoretical part I want to pay an attention to relations and ways of communication, means of communication marketing …víceKlíčová slova
Armáda České republiky armáda Ozbrojené síly České republiky komunikace s veřejností prostředky marketingové komunikace Agentura pro nábor a profesionalizaci ozbrojených sil České republiky image výsluhový příspěvek rekrutační středisko vojenská posádka Radošov voják z povolání občanský zaměstnanec.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEBILA, Stanislav. "Propagace a mediální kampaň Armády ČR". Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Získávání pracovníků pro výrobní podnik
Klára Rylková -
Armáda České republiky a její postavení v systému ozbrojených sil České republiky
Hýsek Hýsek -
Význam aktivních záloh ozbrojených sil České republiky
Tomáš Skoupý -
Budoucí perspektivy nadzvukového letectva vzdušných sil České republiky
Karel Zoun -
Systém vytváření záloh ozbrojených sil České republiky pro potřeby mobilizace a jeho udržitelnost
Josef Pozdílek -
Budoucnost vývoje tankových sil Armády České republiky do roku 2030
Ondřej Čábelka -
Role Parlamentu v procesu rozhodování o vysílání ozbrojených sil České republiky
Jan Hruška -
Vzdělávání příslušníků ozbrojených sil České republiky
Lukáš Horák