Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku – Terezie KUCHAŘOVÁ
Terezie KUCHAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku
Comparison of support for students with specific learning disabilities in the Czech Republic and Sweden
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje systému podpory žáků se specifickými poruchami učení v České republice a ve Švédsku. Jednotlivé poznatky z vybraných oblastí souvisejících s podporou žáků se specifickými poruchami učení, kterými jsou legislativní zabezpečení, systém poskytování podpory, kompenzační a reedukační metody a systém pregraduálního vzdělávání studentů v oblasti speciální pedagogiky, byly v rámci …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the system of support for pupils with specific learning disabilities in the Czech Republic and Sweden. The information from selected areas related to the support for pupils with specific learning disabilities like legislation, support system, methods of compensation and reeducation, undergraduated studies of special education was compared within the selected countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUCHAŘOVÁ, Terezie. Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ