Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače – Bc. Jakub Himlar
Bc. Jakub Himlar
Bachelor's thesis
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Search engine optimization of the company's website
Abstract:
Podniky často usilují o zvýšení viditelnosti svých webových stránek, aby mohly oslovit širší spektrum návštěvníků, zákazníků a klientů, a tak zůstaly co nejúspěšnější. Výsledky vyhledávání získané jiným způsobem než reklamou jsou kategorizovány jako „organické“. Pro lepší viditelnost webových zdrojů v kategorii tohoto organického vyhledávání se doporučují techniky SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače …moreAbstract:
Companies often strive to increase the visibility of their websites so that they can attract a wider range of visitors, customers and clients and thus remain as successful as possible. Search results obtained in a way other than advertising are categorized as „organic“. For better visibility of web resources in the category of this organic search type, SEO – search engine optimization – techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/eli31/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIMLAR, Jakub. \textit{Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/gqgxca/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová -
Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání
Daniel Procházka