Bc. Ester Poláková

Bachelor's thesis

Nové směry v marketingové komunikaci bank v ČR

New Trends in Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika jednotlivých směrů v marketingové komunikaci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojem marketing, marketingová komunikace a také nové směry v marketingové komunikaci, např. guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing a digitální marketing. Praktická část se zabývá mnou vybranou bankou ČSOB …more
Abstract:
The subject of this thesis is the characterization of trends in marketing communications. The thesis is divided into the theoretical and the practical parts. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing communications and new directions in marketing communications, such as guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing and digital marketing. The practical part deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Mgr. Eva Krumpholcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management