Nové směry v marketingové komunikaci bank v ČR – Bc. Ester Poláková
Bc. Ester Poláková
Bakalářská práce
Nové směry v marketingové komunikaci bank v ČR
New Trends in Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika jednotlivých směrů v marketingové komunikaci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojem marketing, marketingová komunikace a také nové směry v marketingové komunikaci, např. guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing a digitální marketing. Praktická část se zabývá mnou vybranou bankou ČSOB …víceAbstract:
The subject of this thesis is the characterization of trends in marketing communications. The thesis is divided into the theoretical and the practical parts. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing communications and new directions in marketing communications, such as guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing and digital marketing. The practical part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ircq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová