Bc. Lukáš Petr

Bachelor's thesis

Systémy pro řízení zpracování požadavků zákazníka

Trouble Ticket Systems
Abstract:
Práce popisuje vlastnosti a využitelnost systémů pro řízení a správu požadavků zákazníků. Jsou zde vysvětleny jednotlivé funkcionality těchto systémů a příklady reálných nasazení v malé firmě, úřadu, či škole. V celkovém hodnocení je konstatováno, že funkční vybavení zkoumaných systémů je téměř na stejné úrovni. Nejvhodnější systém je tedy vybírán dle konkrétních požadavků firem, úřadů, či školských …more
Abstract:
The work describes features and possible application of the Trouble Ticket Systems. The main functions and features of these systems are explained as well as the usage of the systems by small companies, offices and schools. The data which has been collected during the overall evaluation of the examined systems show that the features and functions of the TTSs seem to be at the same level. The most appropriate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Ing. Oldřich Horák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Petr, Lukáš. Systémy pro řízení zpracování požadavků zákazníka. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní