Bc. Lukáš Petr

Bachelor's thesis

Systémy pro řízení zpracování požadavků zákazníka

Trouble Ticket Systems
Anotácia:
Práce popisuje vlastnosti a využitelnost systémů pro řízení a správu požadavků zákazníků. Jsou zde vysvětleny jednotlivé funkcionality těchto systémů a příklady reálných nasazení v malé firmě, úřadu, či škole. V celkovém hodnocení je konstatováno, že funkční vybavení zkoumaných systémů je téměř na stejné úrovni. Nejvhodnější systém je tedy vybírán dle konkrétních požadavků firem, úřadů, či školských …viac
Abstract:
The work describes features and possible application of the Trouble Ticket Systems. The main functions and features of these systems are explained as well as the usage of the systems by small companies, offices and schools. The data which has been collected during the overall evaluation of the examined systems show that the features and functions of the TTSs seem to be at the same level. The most appropriate …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Ing. Oldřich Horák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petr, Lukáš. Systémy pro řízení zpracování požadavků zákazníka. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní