Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Ing. Kateřina Kohoutová
Ing. Kateřina Kohoutová
Bakalářská práce
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the companys competitiveness
Anotace:
Název: Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmosloví, seznámení se s nástrojem Google Analytics a jeho fungováním. Vymezení konkurenceschopnosti s provázaností na marketing a zákazníka. Praktická část se specifikuje na samotný nástroj Google Analytics, návštěvnost pozorovaného webu, na jehož základě jsou navržena optimální …víceAbstract:
Topic: Google Analytics and its role in increasing the company's competitiveness The theoretical part is focused on basic terminology, introduction of Google Analytics tool and its operation, definition of competitiveness with linkage to marketing and customer. The practical part is specified on the tool Google Analytics itself, Web traffic observation, and design of the optimal solutions that aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ntayr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Kirchner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Využití Google Analytics v e-shopu
Marek Jansa -
Využití Google Analytics v eshopu
Jan Zahradník -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina