Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma) – Tereza Šťastná
Tereza Šťastná
Master's thesis
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
Communication of luxury brands (in relation to Bomma)
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingové komunikace luxusních značek ve vztahu k analogickým aktivitám české sklářské značky Bomma. První část práce mapuje teoretické zázemí problematiky marketingové komunikace luxusních značek jakožto specifické a svébytné oblasti marketingu. Definuje její zásady, a to z perspektivy všech jednotlivých typů komerční komunikace těchto značek. Praktická část …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of luxury brands‘ marketing communication using the example of the Czech glass manufacturer and design brand Bomma. Taking into account the significancy of luxury marketing, the thesis examines the theoretical background of luxury brand’s communication and introduces its main rules throughout all types of marketing communication. Within the analysis, the quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74996
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2018
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Ondřej Pešek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová