Tereza Šťastná

Master's thesis

Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)

Communication of luxury brands (in relation to Bomma)
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingové komunikace luxusních značek ve vztahu k analogickým aktivitám české sklářské značky Bomma. První část práce mapuje teoretické zázemí problematiky marketingové komunikace luxusních značek jakožto specifické a svébytné oblasti marketingu. Definuje její zásady, a to z perspektivy všech jednotlivých typů komerční komunikace těchto značek. Praktická část …more
Abstract:
This thesis deals with the topic of luxury brands‘ marketing communication using the example of the Czech glass manufacturer and design brand Bomma. Taking into account the significancy of luxury marketing, the thesis examines the theoretical background of luxury brand’s communication and introduces its main rules throughout all types of marketing communication. Within the analysis, the quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2018
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74996