Tereza Šťastná

Diplomová práce

Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)

Communication of luxury brands (in relation to Bomma)
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingové komunikace luxusních značek ve vztahu k analogickým aktivitám české sklářské značky Bomma. První část práce mapuje teoretické zázemí problematiky marketingové komunikace luxusních značek jakožto specifické a svébytné oblasti marketingu. Definuje její zásady, a to z perspektivy všech jednotlivých typů komerční komunikace těchto značek. Praktická část …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of luxury brands‘ marketing communication using the example of the Czech glass manufacturer and design brand Bomma. Taking into account the significancy of luxury marketing, the thesis examines the theoretical background of luxury brand’s communication and introduces its main rules throughout all types of marketing communication. Within the analysis, the quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74996