Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma) – Tereza Šťastná
Tereza Šťastná
Diplomová práce
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
Communication of luxury brands (in relation to Bomma)
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingové komunikace luxusních značek ve vztahu k analogickým aktivitám české sklářské značky Bomma. První část práce mapuje teoretické zázemí problematiky marketingové komunikace luxusních značek jakožto specifické a svébytné oblasti marketingu. Definuje její zásady, a to z perspektivy všech jednotlivých typů komerční komunikace těchto značek. Praktická část …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of luxury brands‘ marketing communication using the example of the Czech glass manufacturer and design brand Bomma. Taking into account the significancy of luxury marketing, the thesis examines the theoretical background of luxury brand’s communication and introduces its main rules throughout all types of marketing communication. Within the analysis, the quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová