Změna mediálního obrazu sociální práce mezi lety 2006 2015 – Eliška OBIDOVÁ
Eliška OBIDOVÁ
Bachelor's thesis
Změna mediálního obrazu sociální práce mezi lety 2006 2015
Changes of medial image of social work
Anotácia:
Cílem bakalářské práce nazvané Změna mediálního obrazu sociální práce mezi lety 2006 2015 je popsat, zda a případně jaké změny nastaly v mediálním obrazu sociální práce prezentovaném třemi nejčtenějšími českými deníky v průběhu deseti let. V teoretické části seznamuje se základními principy, jimiž se řídí výběr a zpracování témat a jak působí takto selektované informace na konstrukci sociální reality …viacAbstract:
The goal of bachelor work named Change of medial image of social work between 2006 and 2015 is describe if and which changes appear in medial image of social work between 2006 and 2015 in three most readed newspapers in Czech Republic during ten years. In theoretical part are introduced basic principles, that rules choosing and processing topics and the way, this selected informations impact social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavlína Jurničková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBIDOVÁ, Eliška. Změna mediálního obrazu sociální práce mezi lety 2006 2015. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Sts Cyril and Methodius Faculty of TheologyBachelor programme / odbor:
Social Politics and Social Work / Charitable and Social Work
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková
Názov
Vložil
Vložené
Práva