Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty – Ing. Petra Hrstková
Ing. Petra Hrstková
Diplomová práce
Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty
The proposal of customer relationship management in the lease company and financial aspects
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku řízení vztahů se zákazníky, neboli CRM = Customer Relationship Manager. Pro tuto anglickou zkratku neexistuje žádný český ekvivalent, proto zkratku CRM budu používat i v dalším textu své diplomové práce. CRM přináší řadu nových pohledů na marketingové aktivity spojené s péčí o zákazníky. Základem pro úspěšné zavedení CRM je změna v myšlení zaměstnanců společnosti …víceAbstract:
The objective of my graduation paper is directing relationships with customers, CRM = Customer Relationship Manager. For this english word doesn´t exit the czech equivalent. That is the reason why I will use the short cut CRM in my graduation paper. CRM brings a lot of new views on marketing activities pair with customer´s care. The basic for successfully implementation CRM is changing the thinking …víceKlíčová slova
CRM komunikační kanály orientace na zákazníka klientská obslužnost klientská návratnost segmentace zákazníků získání klienta správa klientských údajů proces plánování metody řešení pravidla pro úspěch Customer Relationship Manager communication channels customer orientation customer servicing customer retention customer segmentation winning customers customer data warehouse planning processing metod of solution profits rules
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/glflx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
- Oponent: Ing. Alena Křivohlávková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Sdílení klientských informací, jeho úprava a aktuální podoba v České republice
Kristýna Blahová -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová