Návrh intervence k prevenci plýtvání potravinami u generace Z – Bc. Vendula Smilková
Bc. Vendula Smilková
Diplomová práce
Návrh intervence k prevenci plýtvání potravinami u generace Z
Designing an intervention to prevent food waste among Generation Z
Anotace:
Přibližně jedna třetina vyprodukovaných potravin určených k lidské spotřebě se vyplýtvá. Z toho zhruba polovina potravinového odpadu vzniká ve spotřebitelských domácnostech. Tato diplomová práce se zabývá měřením množství potravinového odpadu u generace Z. Metodou deníkového šetření byly identifikovány příčiny plýtvání potravinami. Metoda hloubkových rozhovorů byla zaměřena na zjištění, jak motivovat …víceAbstract:
Approximately one third of the food produced for human consumption is wasted. Of this, about half of food waste is generated in consumer households. This thesis is concerned with measuring the amount of food waste in Generation Z. The diary survey method was used to identify the causes of food waste. The in-depth interview method was used to find out how to motivate Generation Z to reduce food waste …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Covid-related reports in broadsheets vs. tabloids: A contrastive analysis of communication strategies
Hana MONTÁGOVÁ -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ