Bc. Marie Šotkovská

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza stávající komunikační kampaně projektu Mějte svoji hlavu společnosti Vinařství LAHOFER, a.s., návrh případných modifikací projektu a následná tvorba nové komunikační kampaně. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část je teoretická a představuje problematiku marketingové komunikace s následným akcentem na specifika služeb …více
Abstract:
The aim of the thesis ‘Analysis of the communication campaign’ is an analysis of existing communication campaign project ’Mějte svoji hlavu’ of LAHOFER winery, as any proposal for modification of the project and the subsequent creation of new communication campaign. The paper is divided into two parts. The first part is theoretical and introduces the issue of marketing communication with the subsequent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management