Analýza komunikační kampaně podniku – Bc. Marie Šotkovská
Bc. Marie Šotkovská
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza stávající komunikační kampaně projektu Mějte svoji hlavu společnosti Vinařství LAHOFER, a.s., návrh případných modifikací projektu a následná tvorba nové komunikační kampaně. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část je teoretická a představuje problematiku marketingové komunikace s následným akcentem na specifika služeb …víceAbstract:
The aim of the thesis ‘Analysis of the communication campaign’ is an analysis of existing communication campaign project ’Mějte svoji hlavu’ of LAHOFER winery, as any proposal for modification of the project and the subsequent creation of new communication campaign. The paper is divided into two parts. The first part is theoretical and introduces the issue of marketing communication with the subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/clubt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová