Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách. – Šárka DUŠKOVÁ
Šárka DUŠKOVÁ
Diplomová práce
Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.
The relationship between grammar and communacative contents in lessons for German as a foreign language in Czech primary schools.
Abstract:
Purpose of this work is define the communicative contents in lessons and the subsequent application in German language lessons for teaching grammar in Czech primary schools. Part of this dissertation deals with basic features of communicative grammar. Where the dissertation is focus on is specifically discussed in the communicative oriented textbooks Wer? Wie? Was? and Start mit Max. End this dissertation …víceAbstract:
Tato práce se zabývá komunikativním způsobem výuky a jeho následným uplatněním v hodinách německého jazyka při výuce gramatiky na českých základních školách. Jsou zde objasněny základní rysy komunikativního způsobu výuky, dále zprostředkování komunikativní gramatiky a základní rysy komunikativně orintovaných učebnic. Komunikativní gramatika je konkrétněji analyzována v učebnicích Wer?Wie?Was? 1 a Start …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2010
- Vedoucí: Mgr. Monika Růžičková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUŠKOVÁ, Šárka. \textit{Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/gta59c/.
Jak správně citovat práci
DUŠKOVÁ, Šárka. Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výuka mluvené gramatiky u žáků úrovně A1
Jakub MASÁK -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Lingvističeskaja vežlivosť v ustnoj interakcii učaščichsja kak aspect formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii pri obučenii russkomu jazyku v češskich osnovnych školach
Janina Krejčí -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová