Veronika Velcerová

Bachelor's thesis

České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Czech Blogs as a Platform for Marketing Communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto …more
Abstract:
The bachelor thesis analysis selected Czech blogs in order to identify used marketing tools. Theoretical part deals with marketing cummunication and analyzes new trends in marketing that are essential for the topic of the thesis. The next section describes blog, its structuring and blog marketing tools. The aim of the thesis is to analyze the influence of marketing messages on blog readers as final …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Velcerová, Veronika. České blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe