Klára Rokosová

Bakalářská práce

Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C

Evaluation of e-commerce (electronic trade) from the point of view of 4C marketing mix
Anotace:
Tato práce řeší hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C. Jde o způsob hodnocení jednotlivých složek marketingového mixu 4C: produkt, cena, distribuce a komunikace z pohledu zákazníků a v prostředí elektronických obchodů.
Abstract:
This work deal with rating of eshops from the point of view of marketing mix 4C. It is way of rating every part of marketing mix 4C: price, product, distribution and communation - in eshops enviroment from costumers perspective.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze