Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C – Klára Rokosová
Klára Rokosová
Bakalářská práce
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Evaluation of e-commerce (electronic trade) from the point of view of 4C marketing mix
Anotace:
Tato práce řeší hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C. Jde o způsob hodnocení jednotlivých složek marketingového mixu 4C: produkt, cena, distribuce a komunikace z pohledu zákazníků a v prostředí elektronických obchodů.Abstract:
This work deal with rating of eshops from the point of view of marketing mix 4C. It is way of rating every part of marketing mix 4C: price, product, distribution and communation - in eshops enviroment from costumers perspective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12027/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROKOSOVÁ, Klára. \textit{Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/gte9fy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ