Kamil Krupka
Master's thesis
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Breakfast Cereals Market Segmentation
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl segmentaci trhu snídaňových cereálií v České republice, tj. najít odlišnosti a podobnosti v rámci tohoto trhu. V první (teoretické) části práce bude představena tématika související se spotřebním chování, cíleným marketingem (segmentace, targeting a positioning), marketingovým výzkumem a marketingovým mixem. Zvláštní pozornost bude věnována především procesu segmentace …moreAbstract:
This Master’s Thesis’ goal is to identify segments of breakfast cereals market in the Czech Republic. In other words, this thesis is aimed at finding the similarities and differences among the consumers. In the first part main theoretical terms will be described (market segmentation, targeting, positioning, consumer behavior, marketing research, marketing mix). The research will be focused on market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77496
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jaromír Urbanec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Shluková analýza: Základní myšlenky a algoritmy
Roman Macháček -
Shluková analýza a její využití při zpracování dat z edukační oblasti
Jiří CHOVANEC -
Shluková analýza výsledků parlamentních voleb
Jakub KOTALA -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová