Lucie Matějíčková

Master's thesis

Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice

Influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vlivu ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice. V teoretické části je definována Generace Y a nákupní chování a popsán rozhodovací proces kupujícího. Dále je zde popsán vliv ICT na rozvoj internetového obchodování a internetový marketing s důrazem na e-mail marketing. Praktická část se věnuje vyhodnocení a analýze výsledků kvantitativního výzkumu zaměřeného …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic. In the theoretical part is defined what is Generation Y and process of purchasing behavior. Describes the impact of ICT on the development of Internet commerce and Internet marketing with an emphasis on e-mail marketing. The practical part deals with the evaluation and analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2018
  • Supervisor: Zdeněk Smutný
  • Reader: Lucie Šperková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71747