Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice – Lucie Matějíčková
Lucie Matějíčková
Master's thesis
Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice
Influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vlivu ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice. V teoretické části je definována Generace Y a nákupní chování a popsán rozhodovací proces kupujícího. Dále je zde popsán vliv ICT na rozvoj internetového obchodování a internetový marketing s důrazem na e-mail marketing. Praktická část se věnuje vyhodnocení a analýze výsledků kvantitativního výzkumu zaměřeného …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic. In the theoretical part is defined what is Generation Y and process of purchasing behavior. Describes the impact of ICT on the development of Internet commerce and Internet marketing with an emphasis on e-mail marketing. The practical part deals with the evaluation and analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71747
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Zdeněk Smutný
- Reader: Lucie Šperková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš