Lucie Matějíčková

Master's thesis

Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice

Influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje vlivu ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice. V teoretické části je definována Generace Y a nákupní chování a popsán rozhodovací proces kupujícího. Dále je zde popsán vliv ICT na rozvoj internetového obchodování a internetový marketing s důrazem na e-mail marketing. Praktická část se věnuje vyhodnocení a analýze výsledků kvantitativního výzkumu zaměřeného …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic. In the theoretical part is defined what is Generation Y and process of purchasing behavior. Describes the impact of ICT on the development of Internet commerce and Internet marketing with an emphasis on e-mail marketing. The practical part deals with the evaluation and analysis of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedúci: Zdeněk Smutný
  • Oponent: Lucie Šperková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71747