Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice – Lucie Matějíčková
Lucie Matějíčková
Diplomová práce
Vliv ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice
Influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vlivu ICT na rozhodování o nákupu u Generace Y v České republice. V teoretické části je definována Generace Y a nákupní chování a popsán rozhodovací proces kupujícího. Dále je zde popsán vliv ICT na rozvoj internetového obchodování a internetový marketing s důrazem na e-mail marketing. Praktická část se věnuje vyhodnocení a analýze výsledků kvantitativního výzkumu zaměřeného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the influence of ICT in purchase decision making of Generation Y in the Czech Republic. In the theoretical part is defined what is Generation Y and process of purchasing behavior. Describes the impact of ICT on the development of Internet commerce and Internet marketing with an emphasis on e-mail marketing. The practical part deals with the evaluation and analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Smutný
- Oponent: Lucie Šperková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš